Senaste nytt

Accor Guld via aktieköp - är det värt det?

Inget de enkelt kan kontrollera om du äger via utländsk aktör.
Ok, tänkte om man kunde skicka in samma intyg med nytt datum och förlänga. Skistar har väl så att så länge man är ägare behålls status.
Nu har jag själv guld via spend på accor men har en vän som undrade hur det fungerar.

Edit, ser på länken denna text:
ALL - Accor Live Limitless Gold card is valid until December 31 of the year after the year of subscription. Card holders who meet the conditions required (minimum of 30 nights in a hotel per year or 7,000 bonus points earned over the past year) are eligible for Gold membership status for a further 12 months (365 days). Card holders who do not meet these conditions are eligible for the status that corresponds to their stays and expenditure or bonus points earned between January 1 and December 31.

Så bäst ansöka om membership i januari då så får man ju nästan 2 år..

Ok, tänkte om man kunde skicka in samma intyg med nytt datum och förlänga. Skistar har väl så att så länge man är ägare behålls status.
Nu har jag själv guld via spend på accor men har en vän som undrade hur det fungerar.

Jag försökte med det för några år sedan utan framgång men det är kanske andra tider nu.

Toppen