Senaste nytt

Vilket Conradhotell rekommenderas i Singapore?

Maja

Medlem
Har haft flertalet resor bokade till Singapore under pandemin som alla tyvärr blev avbokade, men nu är det äntligen dags att återvända. Var där 2006 så inser att det har hunnit förändrats en hel del.

Hade siktet inställt på Conrad Centennial Singapore, men det har ju tillkommit ett till alternativ i form av Conrad Singapore Orchard och nu vet jag inte vilket som är att föredra eller om jag helt enkelt så dela upp mina 7 nätter så det blir 4/3.

Tar gärna emot input och tips och råd! Är jag och min då snart 17-åriga dotter som kommer åka i februari 2026 så det är väldigt lång tid kvar, men vill ändå kolla läget lite och bilda mig en uppfattning om hur jag ska lägga upp vår vecka där.

Tack på förhand!

Det på Orchard road ligger lite off men hotellet är trevligt till och med lite bättre frukost där loungen är ok men jag gillar Centennials bättre

Bodde på Centennial i November tycker om det hotellet, shopping mall och ganska mycket restauranger runtomkring och enkelt att ta sig från och tillbaka till flygplatsen går en buss direkt under terminalerna som stannar precis utanför hotellet. Bra lounge också

Centennial ligger ju mkt bra till. Man når det mesta snabbt. Och grym lounge samt suverän hotellfrukost nere i restaurangen

Toppen