Najs o grattis! 10y ”Dompa” en torsdag i finglasPga anledning så fick det bli lite firande igår med närmsta familjen. Hör inte till vanligheterna att jag dricker denna typ av champagne, men igår var ett bra tillfälle.
Visa bifogad bild 163186
Grattis! Vad tyckte du om champagnen (jämfört med tidigare du provat)?Pga anledning så fick det bli lite firande igår med närmsta familjen. Hör inte till vanligheterna att jag dricker denna typ av champagne, men igår var ett bra tillfälle.
Visa bifogad bild 163186
Föräldrarna sa det var det godaste de druckit. Det lilla jag lärt mig är ju att bubblorna är mycket finare på riktigt bra champagne. Har ju fått testa några rariteter som folk bjudit på, men det här är definitivt topp 3 jag druckit på marken. I luften har jag ju druckit massa saker i First på olika bolag, men där är ju smaken annorlunda också.Grattis! Vad tyckte du om champagnen (jämfört med tidigare du provat)?
Vad roligt! Jag håller med, jag köper hellre fler flaskor av något lite enklare än en prestige.Föräldrarna sa det var det godaste de druckit. Det lilla jag lärt mig är ju att bubblorna är mycket finare på riktigt bra champagne. Har ju fått testa några rariteter som folk bjudit på, men det här är definitivt topp 3 jag druckit på marken. I luften har jag ju druckit massa saker i First på olika bolag, men där är ju smaken annorlunda också.
Vi kunde ju alla konstatera att det är utanför vår normala prisklass med råge, men lite förseningar har ju gjort att man kunnat köpa saker man normalt inte köper.
Personligen köper jag dock hellre 4 flaskor Palmer vintage än 1 flaska dompa, men alltid kul att kunna lyxa till det ibland.