Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

SAS

När skall ni ordna er hemsida? :mad:

Börjar bli patetiskt det här, tre månader sedan jag flög två flighter, som alltså fortfarande är helt omöjliga att på något sätt registrera.

Är tre månader en rimlig tid?

#SKIT

Jag kan inget om det tekniska, och jag antar att det är möjligt att det är ”hemsidan” som på något strular/vägrar regga poäng.

Men jag undrar om problemet inte snarare ligger hos andra Skyteam-medlemmar som inte fixat kopplingen mellan sina respektive system och SAS/Eurobonus? Svårt för SAS-personal att fixa i så fall, och det kanske har låg prio hos partnerbolag som skiter i SAS jippo. Jag håller på att ge upp. Saknar fortfarande två flighter med Korean från oktober…

Jag kan inget om det tekniska, och jag antar att det är möjligt att det är ”hemsidan” som på något strular/vägrar regga poäng.

Men jag undrar om problemet inte snarare ligger hos andra Skyteam-medlemmar som inte fixat kopplingen mellan sina respektive system och SAS/Eurobonus? Svårt för SAS-personal att fixa i så fall, och det kanske har låg prio hos partnerbolag som skiter i SAS jippo. Jag håller på att ge upp. Saknar fortfarande två flighter med Korean från oktober…

Det är fortfarande SAS hemsida som strular, enda skillnaden efter några månader, är att man kommer vidare till ett nytt steg, som fortfarande slutar med samma ilsket röda text: "ops ett fel inträffade"

Det bådar dessutom inte gott inför framtiden med Skyteam ifall partners inte är intresserade att hitta lösningar.

• Gilla
Reactions: hco
Kul, grattis! Vad blir det att boka?

Tack! Jag slängde mig nästan direkt på luren för att boka ett par resor som jag planerat nu i mars och april. Jag började bli rädd att jag inte skulle hinna få poängen innan, så att få in dom på kontot idag var en stor lättnad.

Det blir först Dar es salam / Zanzibar om några veckor. Inga problem att hitta tillgänglighet i business där inte! I slutet av mars har jag bokat till BKK. Det fick bli en ganska galen routing via NBO på ditresan och hem via CAN och JED. Jag lovande egentligen mig själv att inte resa genom JED igen efter den här utmaningen, men tillgängligheten till/från sydostasien är verkligen urusel just nu...

En vecka kvar av månaden och förlängningen, varken registrering eller SAS "hemsida" fungerar.

Vad händer SAS? Skall ni förlänga en månad till, eller kanske dra till med några månader på en gång istället?

Ifall detta är relevant för någon som flög med China Eastern fast operated by Shanghai Airlines, så fick jag precis poäng för min retroreg av denna flygningen jag genomförde 6e dec. Man får alltså EB poäng även med Shanghai Airlines :)

Toppen