Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

011430121

Medlem
SAS Guld på ARN SK1419 till CPH sedan SK949 till YYZ
Jag undrar hur många kilo leverpastej har man lagt upp på bild här på BC

IMG_0124.jpeg
 

Rickard_O

Medlem
SAS Guld på ARN SK1419 till CPH sedan SK949 till YYZ
Jag undrar hur många kilo leverpastej har man lagt upp på bild här på BC

Visa bifogad bild 152283
Du är cirka 2 flygningar(Loungebesök) bort från att få ett sponsoravtal med Arboga Pastej, kommer en röd/grön/silver jacka i posten om ett par veckor som du kan spatsera omkring med i guldloungen!
 
Executive loungen Contad Dubai. Jag har det bra men 100mm regn krånglar till det här. Mässor inställda, vägar vattenfyllda, metro går inte, pool full med jord från omkring liggande plantering, hissarna krånglar på hotellet jag har nog spenderat 5h i kö för hissåkande på två dagar till 45:an där mitt rum är.
IMG_2774.jpeg
 

AABack2ARN

Medlem
Executive loungen Contad Dubai. Jag har det bra men 100mm regn krånglar till det här. Mässor inställda, vägar vattenfyllda, metro går inte, pool full med jord från omkring liggande plantering, hissarna krånglar på hotellet jag har nog spenderat 5h i kö för hissåkande på två dagar till 45:an där mitt rum är.
Fy fasen. Det ser ut att vara rejäla problem på Dubais flygplats. Hur ser det ut i regionen i övrigt? Lika mycket regn?
 

mrestes

Medlem
Godmorgon från Pearl Lounge Arlanda T2! På väg till London.

Visa bifogad bild 152086
Frun och dottern besökte Pearl T2 imorse och var mycket nöjda. Från bilderna såg det betydligt trevligare ut än Pearl T5 med bättre urval av mat. Att maten kan vara annorlunda känns förstås väldigt konstigt. Kan helt enkelt vara att maten har ändrats i båda lounges sedan jag sist besökte Pearl T5 för ungefär ett år sedan.
 
Toppen