Senaste nytt

Bo på Nordic Choice Hotels till fastpris 699/750 kr - Mecenat Alumni

FilipJ

Medlem
1712239736650.png

Hit kommer jag via Mecenat Alumni numera.
 
Nu funkar det igen!

Jag kan passa på att varna er som mig som just pluggat och sedan gått över till Alumni. Har ni bokningar gjorda som studenter måste ni boka om dem från Mecenat Student till Mecenat Alumni. I Sverige har det inte varit några problem när man kunnat förklara, men i Norge har dom ingen koll på vad Alumni är. Just saying.
 
Problemet är att inom Strawberry finns det många medarbetare som inte har koll äns hur deras egna Platinum ska behandlas. Att sedan ha koll på olika rabattkort, nä det går inte. Nu har dessutom många fått till sig att de måste kolla att Mecenat-kortet fortfarande är giltigt. Alumni har varken ett kort eller nån giltighetstid, och då blir det som att man försöker fuska till sig studentrabatt tycker en del...
 

taxvalp

Medlem
Problemet är att inom Strawberry finns det många medarbetare som inte har koll äns hur deras egna Platinum ska behandlas. Att sedan ha koll på olika rabattkort, nä det går inte. Nu har dessutom många fått till sig att de måste kolla att Mecenat-kortet fortfarande är giltigt. Alumni har varken ett kort eller nån giltighetstid, och då blir det som att man försöker fuska till sig studentrabatt tycker en del...

Precis, har full respekt för det och det är ju en lite oväntad förmån av att ha studerat. Inget jätteproblem.

OT: Jag har haft legitimt Mecenatkort i mååånga år och drog mig för att utnyttja det när jag blev äldre. Men stora hotellkedjor och vid bortamatcher i fotboll där man kunde beröva rivalen en hundring i intäkter såg jag alltid som legitima mål…
 
Toppen