Senaste nytt

Dagens bild

Climber

Medlem
Det var inte dåligt. Var inte i närheten så lyxigt sist jag flög EVA business (HKG-TPE-VIE). Vilken flight, om man får fråga?
Sitter mycket riktigt just nu på BR067, TPE-BKK-LHR som nämnts ovan.

Kan hålla med om att det är lite för mycket fokus på utseendet i förhållande till smaken. En trend jag kan tycka mig se på många flygbolag just nu. Dock tycker jag att rätterna som helhet smakade bra men inte mycket mer.

Även servicen är habil och det har varit en fantastisk flygning så här långt. Kämpar fortfarande på att hinna igenom vinlistan innan landning
 

Colonel

Ny medlem
Sitter mycket riktigt just nu på BR067, TPE-BKK-LHR som nämnts ovan.

Kan hålla med om att det är lite för mycket fokus på utseendet i förhållande till smaken. En trend jag kan tycka mig se på många flygbolag just nu. Dock tycker jag att rätterna som helhet smakade bra men inte mycket mer.

Även servicen är habil och det har varit en fantastisk flygning så här långt. Kämpar fortfarande på att hinna igenom vinlistan innan landning
Man kommer långt på bra service och gedigen vinlista! (trevlig pyjamas har de också på EVA, Jason Wu som bärs en del hemma på söndagsmorgnar)
 

Robert flysas

Moderator
Solnedgång från hotellet med vy över Santa Monica och Malibu

IMG_1115.jpeg

IMG_1111.jpeg




IMG_1107.jpeg



IMG_1098.jpeg
IMG_1102.jpeg


IMG_1095.jpeg


IMG_1079.jpeg
 

Tomas E

Medlem
I SvD för idag 20 år sedan
Ja det var nog ingen bra kristallkula han tittade in i, det blev annolunda
Jag gör inga politiska kommentar, håller mig till BC reglerna.

Visa bifogad bild 151560
Man behövde inte vänta från 2004 till idag för att svenska statens inställning till ägandet i SAS skulle ändras. Redan 2010 fick den dåvarande regeringen ett bemyndigande från riksdagen att sälja svenska statens innehav i SAS, vid lämpligt tillfälle.
 

fcx

Medlem
Numera krävs det 20 högskolepoäng för att lista ut hur man betalar mat i USA.Är detta möjligtvis en konspiration för att minska befolkningens kaloriintag?

Beställt vid disk, drar betalkortet, klickar i dricksbeloppet (från en lista av olika val) och signerar på skärmen. Sen får man ett kvitto där det står så här längst ner. Jag vet ärligt talat inte vad jag förväntas göra som kund länge??

20240326_201631.JPG
 
Toppen