Senaste nytt

SAS Presenterar: Destination Unknown

Jannes

Medlem
1710778376883.png
 

Aladppu

Medlem
Jag och sambon blir med på resan. För de som reser från Arlanda med morgonflyget har Strawberry kampanj på Comfort hotel på terminalen, 699/natt.
Någon som har listat ut vart det bär av? Har verkligen mina aningar efter lite detektivarbete
Kul! Jag och min sambo också. Vi åker dock ARN-CPH dagen innan och bor på hotell på Kastrup. Blir så jävla tidigt annars.

Vill du dela med dig av spekulationerna?
 

Agamemnonon

Ny medlem
Hade Reffen hunnit öppna hade vi nog också åkt ner till Köpenhamn kvällen innan och hängt där!

Min gissning är baserad på vilka avgångs- och ankomsttider den rutten har veckan innan och veckan efter som stämmer mycket bra med vad SAS aviserat, gissningen stöttas också väderprognosen som SAS gav i mailet till den som vann biljetter.
Har också hittat bilder med filnamn som "destination_unknown_STADENS NAMN" i samband med kampanjen som tyder på en annan stad med liknande väderförhållanden. Så min gissning är verkligen en gissning. Någon annan som har gissningar?

Jag skickar dig ett privat meddelande med min gissning så ingen känner sig snuvad på överraskningen, om det skulle visa sig vara korrekt.
 

Magnus.j93

Medlem
Hade Reffen hunnit öppna hade vi nog också åkt ner till Köpenhamn kvällen innan och hängt där!

Min gissning är baserad på vilka avgångs- och ankomsttider den rutten har veckan innan och veckan efter som stämmer mycket bra med vad SAS aviserat, gissningen stöttas också väderprognosen som SAS gav i mailet till den som vann biljetter.
Har också hittat bilder med filnamn som "destination_unknown_STADENS NAMN" i samband med kampanjen som tyder på en annan stad med liknande väderförhållanden. Så min gissning är verkligen en gissning. Någon annan som har gissningar?

Jag skickar dig ett privat meddelande med min gissning så ingen känner sig snuvad på överraskningen, om det skulle visa sig vara korrekt.
Tar gärna emot ett privat meddelande också haha :)
 
Hade Reffen hunnit öppna hade vi nog också åkt ner till Köpenhamn kvällen innan och hängt där!

Min gissning är baserad på vilka avgångs- och ankomsttider den rutten har veckan innan och veckan efter som stämmer mycket bra med vad SAS aviserat, gissningen stöttas också väderprognosen som SAS gav i mailet till den som vann biljetter.
Har också hittat bilder med filnamn som "destination_unknown_STADENS NAMN" i samband med kampanjen som tyder på en annan stad med liknande väderförhållanden. Så min gissning är verkligen en gissning. Någon annan som har gissningar?

Jag skickar dig ett privat meddelande med min gissning så ingen känner sig snuvad på överraskningen, om det skulle visa sig vara korrekt.
Det är väl bara skriva ut här, fast kanske under Spoiler-tag. Vet inte om sas moderatorerna här ser detta som brott mot svenska lagen eller inte.... Testa och se, ditt inlägg kanske bara blir borttaget eller i värsta fall får du ban :p
 

Agamemnonon

Ny medlem
Det är väl bara skriva ut här, fast kanske under Spoiler-tag. Vet inte om sas moderatorerna här ser detta som brott mot svenska lagen eller inte.... Testa och se, ditt inlägg kanske bara blir borttaget eller i värsta fall får du ban :p
Haha! Jag hade ett inlägg med spoilertag klart men gick till mig själv och även om jag inte viljat veta hade jag inte kunnat hålla mig från ett simpelt klick, vill inte bli utbuad på flyget Nu finns förresten resan som en kommande resa i nya uppdateringen av appen men fortfarande inte någon mer info...
 
Toppen