Senaste nytt

Sas Mastercard Premium värvning?

TP12

Medlem
Aj jag sökte Premium direkt för jag ringde in och de sade att jag behövde ha World minst 2-3 mån innan jag uppgradera till Premium för att få behålla Worlds välkomstpoäng. Kommer betala en resa på ca 150k inom några veckor :(
Om du inte är anmäld till dubblapoängkampanjen för MC i slutet av februari och lyckas betala där så är det nog bättre att du tar den betalningen med Amex Elite (som jag vill minnas att du ska skaffa) för att få fler poäng samt en 241-voucher (om du nu inte behöver statsupoängen via MC premium).
 

Alex H

Medlem
Om du inte är anmäld till dubblapoängkampanjen för MC i slutet av februari och lyckas betala där så är det nog bättre att du tar den betalningen med Amex Elite (som jag vill minnas att du ska skaffa) för att få fler poäng samt en 241-voucher (om du nu inte behöver statsupoängen via MC premium).
Vad dum jag var, mkt bättre ta på Elite. Stort tack
 

Gizmokvack

Medlem
Du menar att men man skaffar både World och premium samtidigt? Får man?
Samma utgivare. Samma kredit.
Vad dum jag var, mkt bättre ta på Elite. Stort tack
Precis... Och har du inte 150k i beviljad kredit hos Amex tar du betalning upp till kreditgräns på Amex, resten på ditt premium mastercard. Försök få minst 75% av totalresan på Amex bara med anledning av försäkringen.
 
Toppen