Senaste nytt

Betala med Sas Amex buy on board

Rickard_O

Medlem
Jag åker nästan aldrig med SAS och hade 2000 poäng som gick ut veckan efter, vad är ditt förslag jag skulle ha använt dem till?
Den raljanta och lite sarkastiska tonen gick inte fram, ber om ursäkt!

Folk är fria att göra exakt vad dom vill med sina eurobonuspoäng, det finns ingen som blir lyckligare på det här förutomet än mig om folk slösar sina poäng på chokladbollar och muffins, det betyder bara att det blir färre poäng i omlopp för att boka resor som kan konkurrera med mig!

Så jag tackar dig, och troligen SAS också!
 

Hachans

Medlem
Det är väl några nya terminaler eller något nu ombord eller om det är uppdatering av befintliga termianler där amex inte fungerar nu. Gissar att det är något man jobbar på och inte aktivt beslut att sluta ta amex helt och hållet ombord.
Ja, precis så. Det är någon uppgradering på G.
Den raljanta och lite sarkastiska tonen gick inte fram, ber om ursäkt!

Folk är fria att göra exakt vad dom vill med sina eurobonuspoäng, det finns ingen som blir lyckligare på det här förutomet än mig om folk slösar sina poäng på chokladbollar och muffins, det betyder bara att det blir färre poäng i omlopp för att boka resor som kan konkurrera med mig!

Så jag tackar dig, och troligen SAS också!

Jag älskar när folk rackar ner på andras personliga val trots att de själva inte har med saken att göra! :)
 

Mangostan

Medlem
SK 1523 till London kl 16.15. Gick mycket riktigt inte att betala med Amex. Flygvärden, som själv hade ett SAS Amex, beklagade sig så mycket och bad om ursäkt å SAS vägnar. Som många har rapporterat beror detta på att de nya betalterminalerna inte godkänner Amex. Han gissade att de kommer fixa det inom en snar framtid. Amatörmässigt skött oavsett. SAS borde skämmas.
 
Toppen