Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.

kristerj

Medlem
Hälsningar från SAA Platinum Lounge i Johannesburg. Lugnt o skönt här jämfört med Virgin Clubhouse. Mat och dryckesutbudet är dock bättre i Clubhouse, men den är knökfull nu innan Virgins avgång.
20221127_180853.jpg
 

Vixit

Medlem
Hälsningar från SAA Platinum Lounge i Johannesburg. Lugnt o skönt här jämfört med Virgin Clubhouse. Mat och dryckesutbudet är dock bättre i Clubhouse, men den är knökfull nu innan Virgins avgång.

Den loungen har jag tyvärr blivit så ini #%& magsjuk av, vilket jag upptäckte halvvägs till ZRH. Önskar dig en lugn resa!
 

sembl

Medlem
@sembl: American Flagship DFW är helt klart ett stort lyft jämfört med hur det tidigare var på deras hemma flygplats. Alltid trevligt att bli erbjuden ett glas Champagne när man går in i loungen. :)

Tänk bara om de kunde göra något åt situationen i PHX också...
Undviker PHX som pesten då utbudet är minst sagt värdelöst. Centurion där är inget rolig och alltid väntelista.
 

sembl

Medlem
Flagship på T8, JFK på en snabb frulle.

BA har en morgon avgång till LHR nu på morgonen och loungen är full av BA passagerare...plus jag som ska ner till Charleston över dagen

De som flyger BA F blir eskorterade till Dining.

Tror det kommer bli lite kaos i säkerhetskontrollen när de flyttat helt då Prio Lane är bara för biljettkontroll men sedan får man stå i kö som alla andra.
 

Attachments

  • PXL_20221128_114806477.jpg
    PXL_20221128_114806477.jpg
    88,2 KB · Visningar: 51
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen