Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Buddy guy är en självklarhet om man hinner, men med 20 timmar hade jag hyrt en bil och åkt till Michigan City och den stora outleten där. 2 par Timberlandskor och man har resan betald. Senast jag var där handlade jag nog för 7-8000 SEK och fick varor som i Sverige skulle kostat upp emot 30 000.
Väl använda 10-12 timmar innan man slinker in på Buddy Guy innan man tar sig ut till ORD för hemfärd.
Med den höga USD nu så minskar förtjänsten.
 

mha321

Medlem
Det du väl menar men inte säger är väl: Med den låga kronan minskar förtjänsten.
SKR har väl förlorat i värde mot de flesta valutor de senaste åren, Turkiska lire och Zimbabwean dollar undantagna.
Det är väl både och. SEK har förlorat mot i princip allt. Samtidigt har USD stigit mot i princip allt. Och usd har stigit mer än sek har fallit, i snitt, tror jag. Aftonbladet skulle kalla det en dubbel valuta-smocka!
 

poly11

Medlem
Tittar på MMX-ARN-CPH-GDN och tillbaka GDN-CPH-ARN-MMX. Detta innebär en vändning på GDN i 40 minuter. Någon med erfarenhet på GDN-flygplatsen som du anländer till gaten och kan gå ombord igen direkt?

Kommer att behöva boka enkelbiljett, så det är lite riskabelt.
1669580160899.png
 
Last edited:
Toppen