Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Gizmokvack

Medlem
Fler som funderar på att överge Coop nu när det är så glest med koder?
Min gissning så ligger dom 10-20% över Willys i pris.
Jag har tillfälligt övergivit coop.se för testa den klassiska handlingen där man trycker in en plastplutt i en kundvagn och ser allmänt vilsen ut med en papperslapp i handen där man ska gissa vad man själv skrivit.

Om det är värt för att spara in 99kr? Time will tell.

Coop har för övrigt det överlägset bästa medlemsprogrammet bland matvarubutiker.
 
FD227088-85EC-459B-BAEE-3A846F6A1A5F.png
 

wArpN_

Medlem
Just nu bjuder vi på en 150 kr välkomstrabatt när du handlar för minst 800 kr och väljer hemleverans. Rabatten kan nyttjas vid tre köptillfällen. Välj bland tusentals kända varumärken och hitta inspiration bland alla våra recept. Gör din beställning och ange kod VINSTA150 i kassan.

*Erbjudandet gäller vid tre köptillfällen på coop.se vid köp över 800kr med hemleverans t.o.m. 30/4 2023. Rabattkoder kan ej kombineras. Gäller ej spel, tobak, läkemedel, nikotinprodukter eller andra förmedlade tjänster. Vi reserverar oss för ev. publiceringsfel i text eller bild. En plockavgift på 49 kr/beställning tillkommer.​
 

Gus

Medlem
Just nu bjuder vi på en 150 kr välkomstrabatt när du handlar för minst 800 kr och väljer hemleverans. Rabatten kan nyttjas vid tre köptillfällen. Välj bland tusentals kända varumärken och hitta inspiration bland alla våra recept. Gör din beställning och ange kod VINSTA150 i kassan.

*Erbjudandet gäller vid tre köptillfällen på coop.se vid köp över 800kr med hemleverans t.o.m. 30/4 2023. Rabattkoder kan ej kombineras. Gäller ej spel, tobak, läkemedel, nikotinprodukter eller andra förmedlade tjänster. Vi reserverar oss för ev. publiceringsfel i text eller bild. En plockavgift på 49 kr/beställning tillkommer.​
Fungerar denna kod för er? Jag fick ett felmeddelande.

Screenshot_20221201_202849_Chrome.jpg
 

Chrillchen

Medlem
Skulle tippa att det där är en kod som är låst till just Stora Coop Vinsta, dom verkar göra så alltmer. Väljer du den butiken kommer det gå.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Hubert

Medlem
Är det någon som har en aning om hur man väljer vilka som får koder på mailen? Jag får minst ett mail i veckan från Coop men har nog aldrig fått en kod vad jag kan komma ihåg. Handlar jag för mycket? :)
 

Gus

Medlem
Är det någon som har en aning om hur man väljer vilka som får koder på mailen? Jag får minst ett mail i veckan från Coop men har nog aldrig fått en kod vad jag kan komma ihåg. Handlar jag för mycket? :)
Ja, du handlar nog för mycket och för ofta. Jag handlar varje vecka men när jag är på semester och inte handlar på coop.se så brukar jag få en rabattkod efter några veckor.

Skulle tippa att det där är en kod som är låst till just Stora Coop Vinsta, dom verkar göra så alltmer. Väljer du den butiken kommer det gå.
Okej, men jag trodde inte att man valde butik när man handlar med hemleverans?
 
Toppen