Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

mustam

Medlem
Funkar perfekt. Men om du ser dom på SAS sökfunktion varför bokar du inte bara där då? Bättre kan det väl inte bli? Normalt är annars att dom syns på Awardfares men går inte att boka på SAS sida
Dessa flyg var på datum jag inte har möjlighet att åka. Självklart hade jag bokat annars.
Kanske släpptes dom nyligen, och awardfares inte hunnit uppdatera dom.
 

pqvst

Medlem
Vi kör Black Friday sale i år igen. 50% rabatt första 3 månaderna med nya och uppgraderade abonnemang :)
1669369971318.png
 

pqvst

Medlem
Hur lång är uppsägningsperioden på era abonnemang? 1 månad eller längre? Vill gärna testa betalversionen, men är inte sugen på att hamna i ett 12-månadersabonnemang..!
Alla abonnemang är månadsvis. Så fort du har ett abonnemang kan du säga upp det när som helst. Abonnemanget gäller då fram tills slut datumet.
 

Minibiff

Medlem
Vet vi om utvecklarna bakom sajten finns här?
En funktion jag gärna hade lagt till är "EXKLUDERA" resmål, kanske finns, isåfall missar jag det.

Jag kan ibland få lite sug att bara hitta något resmål vart som helst i världen, men 95% av alla alternativ som dyker upp är inom Europa, hade varit trevligt att kunna exkludera europa från sökningen då. Eller när man skriver in att man vill till Asien och får upp majoriteten förslag ISTANBUL, så hade det varit trevligt att kunna exkludera Istanbul.

Borde vara hyfsat enkel funktion att lösa?
 

filip23

Medlem
Vet vi om utvecklarna bakom sajten finns här?
En funktion jag gärna hade lagt till är "EXKLUDERA" resmål, kanske finns, isåfall missar jag det.

Jag kan ibland få lite sug att bara hitta något resmål vart som helst i världen, men 95% av alla alternativ som dyker upp är inom Europa, hade varit trevligt att kunna exkludera europa från sökningen då. Eller när man skriver in att man vill till Asien och får upp majoriteten förslag ISTANBUL, så hade det varit trevligt att kunna exkludera Istanbul.

Borde vara hyfsat enkel funktion att lösa?
Bara filtrera "equipment" till widebody maskinerna så får du alla longhaul resor. Mycket enklare än att exkludera land
 

wille

Medlem
Bara filtrera "equipment" till widebody maskinerna så får du alla longhaul resor. Mycket enklare än att exkludera lan
Försökte detta med en gång, fast till min besvikelse så finns det inget sådant alternativ i drop down-menyn under "equipment" dvs att välja widebody..!
 
Toppen