Senaste material av torjoh

  1. T

    SAS Kundvård ?

    Ett förtydligande. Jag bad damen på SAS att hon skulle omboka mig till 12.35 då jag hade ett möte på morgonen. Hon svarar att det inte finns bonusbiljetter 12.35 men hon kan boka mig 10.25. Jag säger åter att jag inte kan 10.25 och att det finns gott om platser 12.35, ingen ändring. Statistiken...
  2. T

    SAS Kundvård ?

    Är inte ute efter någon unik lösning i den här frågan utan min frustration är, som du också skriver, att SAS mer och mer börjar likna Norwegian och Ryanair vilket gör att den kundvård och flexibilitet som tidigare fanns snart är borta. SAS framtid är inte att bli ett nytt lågprisbolag utan SAS...
  3. T

    SAS Kundvård ?

    Som trogen SAS kund i snart 50 år blir man både förtvivlad och förbannad på den brist på flexibilitet som SAS visar. Vill boka om en anslutning till Luleå och får till svar att det, trots mer än 9 lediga platser, inte finns någon Eurobonus plats utan jag måste ta ett tidigare plan. Att SAS har...
Toppen