Har nu efter ca. 7 veckor fått en första respons av sas där de erbjuder 250eur kontant per resenär eller 500eur i voucher plus skälig ersättning för utlägg gjorda i samband med försenat bagage.
Jag har replikerat med begäran om 500eur kontant per resenär och ersättning för de kläder vi...
Har väntat 4,5v nu och ringde SAS idag för att försöka skynda på, verkar meningslöst...
Vet att det finns något dok. som förtydligar vad som gäller kring europaparlamentet texten och inställda flyg vid extra ordinära omständigheter, ex. flygsäkerhet som påverkas av tekniskt fel...
Om någon här...
Jag har fyllt i deras formulär som man hittar på flysas.com/feedback, finns det någon annan bättre väg, mail/telefon att gå för att få kontakt med dem, snart fyra veckor och endast en bekräftelse om att de mottagit mina uppgifter...
SAS Kundfokus, vad är det... !
skulle resa med sas från kallax-arlanda-köpenhamn-billund 1/7 klockan 1550, fick vid 1600 besked att flyget blir inställt pga tekiskt fel och att sas ev skulle ta upp tekniker från arlanda under kvällen.
Vi blev ombokade till 2000 från kallax och fick övernatta på arlanda, fick sedan ändrad...