Executive lounge Crowne Plaza Kastrup öppen?

ulagun

New member
Ett natt på fd Hilton Kastrup efter norska övertagandet gav mest nostalgiska olustkänslor..

Har därför fram till pandemin nyttjat Crowne Plaza

OK transfer och sämre lounge men hellre det än Clarion

Nu dax övernatta Kastrup pga B737-700 ändring.

Förgäves,letat info på hemsidan om excecutive loungen är öppen och i så fall med fullt utbud.

Någon som bott där på senare tid och vet vad som gäller lounge och generellt?

Bodde där 31a Juli till 1a Augusti, loungen inte öppen fick drink voucher till baren istället, Jag är Spire Elite

nissefalk skrev:Bodde där 31a Juli till 1a Augusti, loungen inte öppen fick drink voucher till baren istället, Jag är Spire EliteKlicka för att utvidga...
Intressant, har varit nyfiken att stanna där men inte hittat någon info om loungen.

Så det har blivit nya Scandic istället och en trevlig skybar.

Men som nytt hotell så ser man också "barnfel" där.

ulagun skrev:Ett natt på fd Hilton Kastrup efter norska övertagandet gav mest nostalgiska olustkänslor..Har därför fram till pandemin nyttjat Crowne PlazaOK transfer och sämre lounge men hellre det än ClarionNu dax övernatta Kastrup pga B737-700 ändring.Förgäves,letat info på hemsidan om excecutive loungen är öppen och i så fall med fullt utbud.Någon som bott där på senare tid och vet vad som gäller lounge och generellt?Klicka för att utvidga...
Jag har bott på Clarion som jag tyckte var helt ok. Genuint nyfiken på varför du inte gillar Clarion?

Back