Du som läser, jag och alla andra på businessclass.se har bestämt oss för att gå ihop och starta "businessclass-airways".
Situation:
Året är runt 2015. SAS har gått i konkurs. Det finns inte längre något stort inhemskt bolag i Sverige, Ryanair har börjat flyga från ARN och har tagit över större och större marknadsandelar. Situationen stavas kris. Därför har vi bestämt oss för att skapa ett eget flygbolag. Ett flygbolag som vi alla kommer ha elite-status på inom några månaders tid.
Vi sitter just nu på ett planeringsmöte. Vad ska prioriteras? Biljettpris i affärsklass vs ekonomi? Champagne i ekonomi? 20 eller 25kg bagage för ekonomipassagerare? Hur ska frequent-flyer programmet se ut? Allt mellan himmel och jord skall bestämmas. Har du tidigare irriterat dig på servett-vikningen i affärsklass och nu vill du ha förändring?
Vad vill just du se i vårt "utopi"-bolag?
Kom med era idéer!
Situation:
Året är runt 2015. SAS har gått i konkurs. Det finns inte längre något stort inhemskt bolag i Sverige, Ryanair har börjat flyga från ARN och har tagit över större och större marknadsandelar. Situationen stavas kris. Därför har vi bestämt oss för att skapa ett eget flygbolag. Ett flygbolag som vi alla kommer ha elite-status på inom några månaders tid.
Vi sitter just nu på ett planeringsmöte. Vad ska prioriteras? Biljettpris i affärsklass vs ekonomi? Champagne i ekonomi? 20 eller 25kg bagage för ekonomipassagerare? Hur ska frequent-flyer programmet se ut? Allt mellan himmel och jord skall bestämmas. Har du tidigare irriterat dig på servett-vikningen i affärsklass och nu vill du ha förändring?
Vad vill just du se i vårt "utopi"-bolag?
Kom med era idéer!