Senaste nytt

Malaysia Airlines 1:a klass på Airbus A350

Ja, den Golden lounge som de renoverede i efteråret er færdig. Ny renovation af de store lounger pågår nu (gamle First og Business). Hvis du kan fremvise dit OW emerald/sapphire får du adgang til alle champagnerne. Men hvis du er plain business gemmer de de bedste champagner væk medmindre du charmer bartenderen.....Dejlig ny lounge med god mad, bar, bad og 4 sleepers

Ja, den Golden lounge som de renoverede i efteråret er færdig. Ny renovation af de store lounger pågår nu (gamle First og Business). Hvis du kan fremvise dit OW emerald/sapphire får du adgang til alle champagnerne. Men hvis du er plain business gemmer de de bedste champagner væk medmindre du charmer bartenderen.....Dejlig ny lounge med god mad, bar, bad og 4 sleepers
Då jag är på en MR för att få upp min status så kanske "magiska dollar" kan göra att trevligt skumpa kommer fram.:)
Det skall bli intressant med en helt nytt flygbolag för mig och lounge i KUL.

Det låter bra med en ny lounge. Den gamla loungen var ju en fullständig katastrof med usel mat och utbud samt att man fick gå till den baren med betjäning varje gång man ville ha påfyllning i vinglaset.

Då jag är på en MR för att få upp min status så kanske "magiska dollar" kan göra att trevligt skumpa kommer fram.:)
Är det inte MH som har problem med att vissa klasser inte ger några poäng alls till vissa bolag? Vill minnas att BAEC-folk går i den fällan ibland och får 0 TP när de betalat för en uppgradering...

De verkar stuva om rejält på flighten KUL-BKK med platserna. Checkade in i SIN och då hade jag fortfarande 3A på KUL-BKK men när jag sitter på loungen och tittar min bokning har jag fått 5D. Dock såg jag att 1K var ledig:) på vägen tillbaka till KUL.
(Men jag lär nog bli bortflyttad igen..)

Då blir det denna kärra som skall ta mig till BKK om en stund.
20171226_142402.jpg

Toppen