agehall
Medlem
Tidigare? Jag skaffade mitt första AmEx som student i slutet på 90-talet. Hade garanterat inga 600k/år i inkomst då...
Ah, tappade bort kontexten lite där.
Tidigare? Jag skaffade mitt första AmEx som student i slutet på 90-talet. Hade garanterat inga 600k/år i inkomst då...
Kanske off-topic, men har du funderat på att skaffa ett Coop MedMera Mer-kort att betala räkningarna med (via Betalo)?
ej jag har inget COOP kort, Handlar aldrig där och har inget med coop att göra
Då är du ungefär i samma situation som jag. Ändå härstammar merparten av mina Eurobonuspoäng från mitt Coop MedMera Mer-kort. Det är gratis första året och jag tror att du ganska snart kommer att inse att det är värt årsavgiften (249 SEK) efter gratisåret.ej jag har inget COOP kort, Handlar aldrig där och har inget med coop att göra
Ah, tappade bort kontexten lite där.
Vill du maximera så måste du se bortom kortutgivaren... COOPs kort är riktigt bra.
Hvor mange poeng / 100kr får man hos medmera?
har du sagt a så får du säga b16,67 poäng per 100 kronor om man gör rätt
Man får 1 Coop-poäng (2 hos Coop och vissa partners) per spenderad krona, antingen som vanligt köp med Mastercard eller genom att betala räkningar via Betalo (vissa bankgiro/plusgironummer är spärrade, t ex banker och skatteverket). Dessa Coop-poäng kan sedan växlas in mot Eurobonuspoäng och växlar man 60000 poäng åt gången får man 10000 Eurobonuspoäng, dvs 16,67 Eurobonuspoäng per 100 SEK.har du sagt a så får du säga b
Vad har du räknat med?
Köp på Coop som leder till att man triggar 21.000 bonusen eller ? Ser gärna en uträkning