S
Stefan62
Guest
Någon som kort kan svara på varför hotellen i Deira-området generellt har lägre priser? (Är det ett område som är "off"?)
jumbooze skrev:Jag kan inte anant än att rekommendera InterContinental i Festival City, jag bodde där 2 nätter på en free weekend voucher och bokade Club Rum, väldigt hög standard på maten i club loungen och fint rum.Klicka för att utvidga...
Nej så klart men med en halva priset voucher och en far som fyllde 70 så var det en no brainerjohhenrik skrev:Det är jättebra, men inte värt dubbla priset mot CP som ligger brevid, om du frågar mig. Den Crowne Plaza som är i DFC är nog den bästa och fräschaste CP jag bott på.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Jag kan inte anant än att rekommendera InterContinental i Festival City, jag bodde där 2 nätter på en free weekend voucher och bokade Club Rum, väldigt hög standard på maten i club loungen och fint rum.Klicka för att utvidga...
Hotellet är fint men ger ingen "barn" känsla och "ClubLounge" har en inga barn policy på kvällarna iaf.FF#1 skrev:Funderar på att ta med familjen dit ett par dagar i vår och använda min 2-4-1:a på IC, är det ett vettigt val för familjesemester?Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Hur som råder jag dig att inte bo på Sheik Zayedh Rd, där är det mycket oväsen på kvällen när man ska sova.Klicka för att utvidga...