Senaste nytt

SAS Julkalender 2013 Lucka 7. Handvärmare för 5677 poäng

Smuffe

Medlem
Jag saknar ord... Men skriver ändå... :)
Med tanke på att SAS fick ett uppsving av resenärer i Oktober med deras kampanjer och passagerarsiffrorna minskade under November så vore det kanske smart att sälja en drös av biljetter i Go/Plus och dela ut dubbla poäng första två veckorna, trippla och ev quadruppla under lucka 24.
Börja i Skandinavien, fortsätt med resor till Europa och avsluta med världen.
Årets luckor är ett skämt!
 

obs

Medlem
Det er da en fin lille ting som jeg bestemt godt kunne bruge, da jeg altid fryser fingrene når jeg er uden for :)

Men jeg kan så undre mig over hvorfor man som dansk EB-medlem tilsyneladende skal betale 747 point mere for den samme vare...

SAS_Håndvarmer.png
 

ESSA

Medlem
Känns nu som om jag ändå hakade på den bästa dealen hittills med trippla poäng till Barcelona. Trots att många kallar det för "minus-klass". ;)
 

TheEagle

Medlem
Herregud! Är väl inte med i EuroBonus för att få erbjudande om fingervärmare…
Hade skaffat ett bonuskort på Stadium om jag ville erbjudande likt dessa.
 

ESSA

Medlem
Hur mycket reda pengar kan poängen i dagens lucka vara värd?
Är det i närheten av dessa priser? image.jpg

Kanske nåt för företag att ta in, sätta sin logga på och ge bort som give away?
Och samtidigt tjäna poäng på dem..? ;-)
 

Malu

Medlem
Ytterligare en märklighet är att det ser ut att vara ett par vantar + EN handvärmare. Så praktiskt. Då kan jag känna hur varmt och skönt det är i ena vanten och jämföra med den andra handens stelfrusna fingrar...

Nej, allvarligt. Hade SAS tänkt till lite så skulle man ju tagit fram nån smart resepryl med SAS-logga på och krängt för 1000 poäng eller liknande. Då hade säkert många fått upp ögonen för shoppen, kanske beställt ytterligare något till jul, och dessutom hade man fått ut reklamprylar mot lite betalning.
 
Toppen