bjornstrom skrev:hängt upp julgransbelysning runt huset (!)Klicka för att utvidga...
FruAgehall tvingade mig att ta ner den för ett par månader sedan, så i år skippar vi den. Förstår inte att du orkar när det bara är ett par dagar kvar...
bjornstrom skrev:hängt upp julgransbelysning runt huset (!)Klicka för att utvidga...
Johannes skrev:Kan inte SAS ordna någon C måltid för vettig summa åt oss?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Själv hade jag gärna testat [email protected] för att utvidga...
bjornstrom skrev:Det tycker jag ser fantastiskt bra ut!Copenhagen Airport | MASHKlicka för att utvidga...
Johannes skrev:Säger du ja, en annan har bara åkt Businessclass en gång, då mellan CPH och GOT....Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Vår tråd om CPH mat:http://www.businessclass.se/flygplatser/1183-baesta-maten-pa-koepenhamns-flygplats.htmlKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Ska jag lägga till info om mat och lista på folk som hakar på?Klicka för att utvidga...
mry skrev:Undra vad de säger om jag vill checka in en väska i Luleå som jag vill hämta ut i Stockholm på lördagskvällen, alltså LLA-ARN via ARN, OSL och CPH?Klicka för att utvidga...
Absolut, go for it!agehall skrev:Är det inte enklare att vi skapar en doodle eller liknande där folk kan säga anmäla sig?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Absolut, go for it!Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Det är Dr. Miles som är EBG men använder Mr. AHOs poäng. Mr. AHO är en vanlig dödlig EBB.Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:Diger tråd att plöja efter 24 timmars frånvaro...ska ringa SAS imorgon och försöka boka en award GOT-GOT oxå då.Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:Diger tråd att plöja efter 24 timmars frånvaro...ska ringa SAS imorgon och försöka boka en award GOT-GOT oxå då.Klicka för att utvidga...