Senaste nytt

Uppgraderat till svart nivå - när syns de nya erbjudandena?

Blev svart medlem idag, men till min förvåning har jag ännu inte sett de nya erbjudandena kopplade till detta dyka upp på erbjudandesidan. Måste deras servrar uppdateras först eller vad?

EDIT: Fick precis dessutom veta från personen i chatten att erbjudanden på grå nivå blir ogiltiga när man levlat upp. Det var ju surt... blir att läsa villkoren. Är det så som hon sagt och det inte står något där om vad som gäller är det riktigt illa.
 
Last edited:

Anders5

Medlem
I värsta fall kommer dom i mitten på januari som vanligt.
Det är ju varianter på erbjudandena för grå nivå så inte säkert att du får använda dom två gånger. Mest rätt hade kanske varit att "uppgradera" de erbjudandena du inte redan förbrukat.
 

intuition

Medlem
Om du med nivå erbjudanden menar det som dyker upp i mina erbjudande med typ "4k poäng nästa resa" osv, så ska man nog inte se dem som något som är inkluderade eller garanterade i en viss nivå.

Jo, det är olika erbjudanden på olika nivåer, men de är liksom inte utlovade så vitt jag vet. De dyker upp i batch, som en kampanj.
När SJ inte längre tycker att de måste subventionera nivå-intjäning längre eller inte måste stimulera en viss grupp till resande så är jag rätt säker på att de slutar dyka upp.
 

henrik l

Medlem
Dottern gick från från vit till grå för några veckor sedan, hon har brytdatum i slutet av juli. Använde erbjudandet om 2000 p för nästa resa för att puffa henne över gränsen. När hennes sida var uppdaterad till grå, som gick över dagen, då låg ett erbjudande där om 3000 p för en resa.
 
Toppen