Senaste nytt

SAS Julkalender 2013 Lucka 4. Milano, 15 000/30 000 poäng, res 15/1--31/3

Jaws

Medlem
En liten tripp till Milano fick det bli i februari... 16/2 till 19/2. Kolla på lite fotboll och göra lite andra ärenden.

Vilken match är det? Jag letar febrilt efter både Inters och Milans matchprogram
Jag funderar på att ta med ena eller bägge sönerna i så fall

Med vänlig hälsning/Jaws
 

Magino

Medlem
Dåligt erbjudande då man kan åka för samma summa (30K) till Aten i plus just nu T/R

dåligt och dåligt. Aten och Milano är ju samma zone så det känns inte direkt taget i luften. Sen är ju faktiskt Go 5.000 poäng billigare till Milano än Aten. Men nej, dagens lucka lockar mig inte men tycker det är ett okej erbjudande och inte mer. Sen går ju faktiskt Aten dealen bara att boka om man är Guld eller Silver.
 
dåligt och dåligt. Aten och Milano är ju samma zone så det känns inte direkt taget i luften. Sen är ju faktiskt Go 5.000 poäng billigare till Milano än Aten. Men nej, dagens lucka lockar mig inte men tycoker det är ett okej erbjudande och inte mer. Sen går ju faktiskt Aten dealen bara att boka om man är Guld eller Silver.

Jo iof är de enbart för silver och guld. Dock förutsätter jag nästan att dem som köper detta erbjudande är antingen eller när de gäller så mycket poäng ;)
 

Palazzi

Medlem
Ingen som har reflekterat över det faktum att det är rätt dumt att köpa en award till Aten om man vill till Milano ? ;)

Ska tillägga att jag allmänt känner mig tveksam till att bränna poäng på resor inom Europa med SAS. Betalda biljetterna i Plus är ju lågt prissatta, och genererar ju ofta mycket poäng därtill.

Jag inväntar de interkontinentala erbjudandena samt poängbonusar :)

Det ska väl kanske påpekas att 15.000p ändå är halva ordinarie priset, om man nu hade tänkt att boka i vilket fall :)
 
Toppen