Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2021)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Rokkoko

Medlem
Jag funderar på en open jaw 2-4-1 till Kanada. Kan jag boka ARN-YYZ nu och sedan ringa nästa vecka och lägga till YUL-ARN och inte behöva betala för två enkelresor?
 

Volatyle

Medlem
Rätt säker på att jag läst i FAQ'n att man kan göra en ombokning på datum (givet du inte byter resmål) även med en expired voucher/poäng, men nu hittar jag fasen inte vart jag läst det? Börjar fundera på om jag ens läst det, eller om det var så att agenten sa det till mig senast jag bokade...

Någon som vet vad som gäller här?

Vol
 

Alf

Medlem
Rätt säker på att jag läst i FAQ'n att man kan göra en ombokning på datum (givet du inte byter resmål) även med en expired voucher/poäng, men nu hittar jag fasen inte vart jag läst det? Börjar fundera på om jag ens läst det, eller om det var så att agenten sa det till mig senast jag bokade...

Någon som vet vad som gäller här?

Vol
Jo det har tidigare stått någonstans men verkar nu vara bortplockat. Jag försökte för någon vecka sedan ändra datum på en resa med utgången voucher och poäng men när agenten kollade med Eurobonus avdelningen var det nej på detta.
 

Volatyle

Medlem
Jo det har tidigare stått någonstans men verkar nu vara bortplockat. Jag försökte för någon vecka sedan ändra datum på en resa med utgången voucher och poäng men när agenten kollade med Eurobonus avdelningen var det nej på detta.

Ouf. Dom verkar tighta åt reglerna mer och mer... Inget tal om förlängning detta året heller, trots att länder börjar stänga ner...

Vol
 
  • Gilla
Reactions: Alf
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen