Senaste nytt

LH Business Class snack bar?

Johan Hbg

Medlem
Hittade ingen snackbar sist jag flög med LH C long haul. Det var iofs i november.
Någon som vet vilka flygplan / rutter etc som denna skall finnas på?

"And if you’re feeling a bit peckish between meals, there is a range of snacks available in the galley – and, of course, you can help yourself."
 

mha321

Medlem
Nu brukar jag undvika Lufthansa på longhaul till förmånd för dess allianskollegor, men jag har inget minne av någon snackbar. Brukar de ha det?
 

Westerberg

Medlem
Hittade ingen snackbar sist jag flög med LH C long haul. Det var iofs i november.
Någon som vet vilka flygplan / rutter etc som denna skall finnas på?

"And if you’re feeling a bit peckish between meals, there is a range of snacks available in the galley – and, of course, you can help yourself."

Flög hem med dem från ICN, det fanns följande på vår flight,

- Någon raw energibar
- Ostkex
- Chokladbitar
- Ljummet vatten

Men bara fråga crew om du vill ha något annat, förhoppningsvis någon med lite service mind som hjälper dig utan att sucka högt :)
 

Johan Hbg

Medlem
Flög hem med dem från ICN, det fanns följande på vår flight,

- Någon raw energibar
- Ostkex
- Chokladbitar
- Ljummet vatten

Men bara fråga crew om du vill ha något annat, förhoppningsvis någon med lite service mind som hjälper dig utan att sucka högt :)
Ja det är ju det då.
Egentligen otroligt att de har så många resenärer som de har. På våra två sista resor fungerade inte stolen heller.
 

JNH

Medlem
På DFW-FRA i tisdags fanns det snacks att plocka på sig, mellan de två businesskabinerna.
Chockladkaka och nån sorts runda salta saker, nästan som ytterhöljet på chilinötter, utan chili och nöt dock. Tror det var något mer alternativ också.
 
Toppen