Senaste nytt

Kan detta betyda att USA öppnar upp?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet någon om USA har öppnat upp för hela världen eller är det endast för EU? Jag vill flyga en SAS longhaul t.o.r., men vill inte besöka USA just nu så jag hade tänkt att åka vidare till Colombia med separat biljett istället. Vet någon om det blir problem på hemresan när jag flyger Colombia-Miami/Fort Lauderdale?
 

Homer

Medlem
Vet någon om USA har öppnat upp för hela världen eller är det endast för EU? Jag vill flyga en SAS longhaul t.o.r., men vill inte besöka USA just nu så jag hade tänkt att åka vidare till Colombia med separat biljett istället. Vet någon om det blir problem på hemresan när jag flyger Colombia-Miami/Fort Lauderdale?

Colombia var väl aldrig med bland länderna som det var inreseförbud från, som jag kommer i håg det var det dessa
Brazil, China, India, Iran, Ireland, South Africa, the United Kingdom, and Europe’s 26-nation Schengen
Så tidigare räckte det med antigentest, nu gäller samma regler för alla länder - vaccin+ antigentest etc.
 

Hachans

Medlem
Vet någon om USA har öppnat upp för hela världen eller är det endast för EU? Jag vill flyga en SAS longhaul t.o.r., men vill inte besöka USA just nu så jag hade tänkt att åka vidare till Colombia med separat biljett istället. Vet någon om det blir problem på hemresan när jag flyger Colombia-Miami/Fort Lauderdale?

Inte mer än att tullen kommer vilja prata med dig! :) Kanske en längre stund.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen