Senaste nytt

Intercontinental Ambassador tråden

Kris

Medlem
Jag kontaktade Ambassador supporten och fick ett mycket trevligt mail tillbaka.
De nämnde att de voucher man har kan men se på ens konto och senaste dag den behöver utnyttjas.
Detta var en nyhet för mig.
Så här ser det ut för mig nu:
Visa bifogad bild 90137
Har du fått dem på papper också? Jag fick min senaste BOGO i pappersform och hittar inte motsvarande digitala variant. (kanske letat dåligt...)

Har dock fått RA free night (ny förmån i år) digitalt.

Screenshot_20190508_121950_com.android.chrome.png
 

Ricci

Medlem
Har fått den äldre på papper och väntar på den nyaste också på papper dock osäker om jag kommer få den på papper.
 
Hmm jag har använt min pappers voucher men nu när jag loggade in så står det att jag har en voucher som är giltig :eek:
Undra vad som händer om jag bokar med den, någon annan som har råkat ut för en sån här, potentiell, bonus ? :)
 

Kris

Medlem
Hmm jag har använt min pappers voucher men nu när jag loggade in så står det att jag har en voucher som är giltig :eek:
Undra vad som händer om jag bokar med den, någon annan som har råkat ut för en sån här, potentiell, bonus ? :)
Skulle inte vara förvånad om det funkar. IHGs IT är ju inte ökänd för sin stringens... :) (som de stolt delar med vissa andra aktörer...) Worst case får du pynta den icke så fördelaktiga voucher-raten.
 
Skulle inte vara förvånad om det funkar. IHGs IT är ju inte ökänd för sin stringens... :) (som de stolt delar med vissa andra aktörer...) Worst case får du pynta den icke så fördelaktiga voucher-raten.

Kan ju alltid boka och sen skriva till hotellet och få dom bekräfta att den gäller. Då borde dom ju inte backa vid incheckning och säga att jag ska betala för en extra natt tycker jag
 

Kris

Medlem
Jeg ble også oppgradert til Kimpton Inner Circle + fikk fornyet Royal Ambassador.
Cirka hur många nätter / revenue har du haft på kimpton? Vet du var gränsen ligger? Jag körde min första kimpton-stay 2019, så antar att det var därför jag fick "activation".
 

ILS2

Medlem
Cirka hur många nätter / revenue har du haft på kimpton? Vet du var gränsen ligger? Jag körde min första kimpton-stay 2019, så antar att det var därför jag fick "activation".
Jeg har kun hatt ett opphold på tre netter hos Kimpton i 2019, men jeg har ganske mange opphold i USA generelt (som er «Kimpton-land»), så mulig at det har hatt betydning..? Ev. høy total spend (350.000+ EQP i 2019)..?
 

Kris

Medlem
Jeg har kun hatt ett opphold på tre netter hos Kimpton i 2019, men jeg har ganske mange opphold i USA generelt (som er «Kimpton-land»), så mulig at det har hatt betydning..? Ev. høy total spend (350.000+ EQP i 2019)..?
Cool! Hade varit intressant att veta hur de resonerar bakom kulisserna. Också crazy (I min bok) att de inte gjort större ansträngningar och slå ihop de olika programmen ännu.
 
Toppen