Senaste nytt

Ibland blir man ledsen...

iRobert

Medlem
Awardwallet funkar kanon för flera ändamål, påminnelser inkluderat. Rekommenderas starkt! Blev t.ex. av med 100 poäng inatt ist för 6100, tack vare en påminnelse som automagiskt skickats mig.
 
Loggade kallsvettig in på mitt EB konto efter att ha läst detta och insett att jag inte har någon koll på om jag har något som förfaller...
Klarade mig, men behöver nog kolla upp awardwallet, tack för tipset!
 

jth

Medlem
Är jag unik som har örnkoll på när mina poäng förfaller? :)
Det står ju rätt tydligt på mina eurobonus-sidor, och om nån väckte upp mig mitt i natten skulle jag direkt kunna svara exakt på när och hur många poäng som förfaller...
Jag har dock råkat förlora poäng förut på det här sättet, så det är väl därför man är extra vaksam på det.
 

NotRyan

Medlem
Jag har också örnkoll på mina SAS-poäng (samt US DM och UA MP), men alla kan missa om man har mycket annat att tänka på eller om det inte är helt prioriterat. Jag har låtit poäng förfalla på både SJ Prio samt Elite gästprogram just för att dom inte var så högt prioriterade.

Mvh
/NotRyan
 

agehall

Medlem
Jag är extremt skeptisk mot siter som awardwallet. Vad händer den dag någon hacker som snor deras databas och vips har de tillgång till alla konton man reggat där.

Men ni som tycker det är bekvämt kanske också vill ha hjälp att hålla koll på ert kontokort? Jag kan ställa upp, allt jag behöver är ert kortnummer och PIN-kod...
 
Toppen