Senaste nytt

Ibland blir man ledsen...

Homer

Medlem
Ja, det skulle vara underbart! Jag skulle iofs komma rätt långt om AmEx kunde ge min fru ett kort som var kopplat till mitt EB-konto, men familje-EB skulle vara ännu bättre.

jomen du kan ju få ett extra kort gratis, inte som BA VISA i ett annat namn men ändå hur ofta kollar de namnet när man betalar, i alla fall inte i Sverige, och skulle någon säga något kan hon ju bara säga "ojdå, nämen har du sett jag har visst fått med mig gubbens kort"
 

agehall

Medlem
Jo, det är ju en lösning, men jag tycker det är lite för ofta som de kräver leg och signatur när man handlar med AmEx, så det finns ju viss risk att det ställer till problem.
 

Unicornone

Medlem
Rookie mistake - 9570 förfallna poäng försvann

Känner mig som en riktig nybörjare - det händer för mycket i mitt liv just nu med alla deadlines, resor och stort team. Missade att 9570 poäng förföll i natt, ingen jättestor grej men väldigt onödigt!

Skärmavbild 2013-12-01 kl. 17.53.40.jpg
 

Dr. Miles

Expert
Det var synd. :(
Jag rekommenderar att sätta larmet på Google Calendar. Det underlättar ens liv, speciellt som jag som försöker att ha koll på olika personers konto i olika FFP...
 
Blev själv av med 8.400 poäng i natt. Hade tänkt skänka dem till välgörenhet men glömde bort. Känns ändå rätt bra att få bättra på SAS balansräkning lite. Också en form av välgörenhet... :p
 
Toppen