Senaste nytt

Hur vet jag om min uppgradering gått igenom?

Strindet

Ny medlem
Jag requestade en uppgradering på Thai från Economy (rätt klass, så eligible) till Business på SAS Eurobonus hemsida. Pris 50 000 eurobonuspoäng. Fyllde i formuläret med alla uppgifter och efter en hel del strul (bugg pga fel webbläsare enl SAS kundservice) så drogs dessa poäng från mitt konto. Men jag har inte fått någon bekräftelse per mail eller på annat sätt. I bokningen i appen är jag fortsatt seatad i Economy. Är det först vid check in som jag får min nya plats i Business eller hur funkar det? Har aldrig uppgraderat så här förut (bara på SAS egna flighter med budgivning) så blir nervös att det inte ska funka.
 

Canadien

Medlem
Jag requestade en uppgradering på Thai från Economy (rätt klass, så eligible) till Business på SAS Eurobonus hemsida. Pris 50 000 eurobonuspoäng. Fyllde i formuläret med alla uppgifter och efter en hel del strul (bugg pga fel webbläsare enl SAS kundservice) så drogs dessa poäng från mitt konto. Men jag har inte fått någon bekräftelse per mail eller på annat sätt. I bokningen i appen är jag fortsatt seatad i Economy. Är det först vid check in som jag får min nya plats i Business eller hur funkar det? Har aldrig uppgraderat så här förut (bara på SAS egna flighter med budgivning) så blir nervös att det inte ska funka.

Har inte provat Thai, men på LH så får man mail typ direkt med en bekräftelse från SAS, och man kan då direkt gå in på Lufthansas sida och välja plats i Business.

Gå in på Thais hemsida och kolla hur det ser ut.
 
Toppen