Senaste nytt

Fler som missar Eurobonus Guld nu pga av COVID-19?

Missar garanterat mitt EBD men EBG skall nog gå. Har 30k just nu och kvalperioden slutar sista sept.
Alla våra fabriker har förbjudit besök fram till slutet av April så det är 0 resor inplanerade nu. Enbart en familjeresa skall planeras.
Klarar jag EBG i år så har jag bara ett år kvar till LTG så i värsta fall får jag skaffa AMEX elite.
 

ante_77

Medlem
Guldet har man säkrat upp med LTG.
Diamond kan vara knepigt om dom håller på till augusti eller något sådant
 

molntankar

Medlem
Missar garanterat mitt EBD men EBG skall nog gå. Har 30k just nu och kvalperioden slutar sista sept.
Alla våra fabriker har förbjudit besök fram till slutet av April så det är 0 resor inplanerade nu. Enbart en familjeresa skall planeras.
Klarar jag EBG i år så har jag bara ett år kvar till LTG så i värsta fall får jag skaffa AMEX elite.

Det här känns ju som givet! Klart att du fixar Elite om du inte når upp till Gold på annat vis! Du är ju så nära mållinjen för LTG! :D
 

molntankar

Medlem
Jag kommer göra samma. Flera jobbresor inställda nu i vår, så jag "ger upp" och kommer skaffa Elite i sommar ca en månad innan brytdatumet.

...där skulle nog många med mig rekommendera att inte vänta så länge. De här 20k statuspoängen som man får kan hamna lite snett mot när man ansökt om kortet. Om du har brytdatum någonstans under sommaren, vad hindrar dig från att skaffa kortet nu? Det kan vara bra att skaffa kortet någonstans i mitten av sin period för att undvika problem kring statuspoängen, både nu och under kommande år.

Dumt att chansa tänker jag om man råkar ha otur i processen :)
 

molntankar

Medlem
Räkna inte med det då den funktionen är ut funktion och mig veterligen finns ingen info om när/om det kommer igång igen.

Om jag loggar in för att köpa baspoäng så tycks inte den funktionen vara inaktiverad, varken för pengar eller poäng, men det kanske är ur funktion även om det inte tydligt framgår?

Screenshot_20200308-232257.jpg
 
Toppen