Senaste nytt

Förslag på Hilton hotell i Boston?

GOTBound

Medlem
Till vinterns skall jag iväg på en lång-weekend till Boston, syftet är att typ göra ingenting utöver att titta live eller tv på NFL, NHL och NBA samt historiska sevärdheter [sistnämnda om vädret tillåter].
Öl och mat ingår också i kategorin göra ingenting så klart.

Min plan är att boka med Hilton poäng så jag har en budget runt 40-50 000 per natt och då jag reser själv är mitt enda krav säkert område, gym på hotellet och så centralt och med bra barer inom någorlunda promenad avstånd som poängen räcker till.

Google map ger mig självklart idéer men jag tar gärna emot tipps från er som varit i staden tidigare.
 

011430121

Medlem
Det finns inget gym på DoubleTree Downtown det är enda Hilton Hotell som jag har bott på i City promenadavstånd till ”stan” tar ca 10 minuter, området är lugnt vill minnas att det ligger något sjukhus i området.
Boston är en trevlig stad, nackdelen är det väldigt höga hotellpriserna.

Har även bott en natt ute vid flygplatsen oftast lite billigare än inne i stan, bodde på Embassy Suites med gratis buss till flygplatsen.
Jag tycker det var lätt att ta sig runt med kollektivtrafiken i Boston.
Ha en trevlig resa och vistelse i Boston.
Du gör ett besök på James Hook & Co. | Fresh Maine Lobster Delivery Online | Retail & Wholesale Seafood Boston tyvärr vet jag inte om de har glutenfritt bröd
 

sembl

Medlem
Oj, hur långt är ett snöre. Överlag så skulle jag säga att Hilton hotellen är dåliga i Boston. Det slutade med att jag körde Moxy istället.

Men har du poäng för Hilton BackBay så skulle jag ta det i så fall. Absolut inte Hampton Inn Crosstown eller Hilton Downtown. Doubletree downtown är ok men inte mer än så.

Doubletree Cambridge ligger off, så det är också ingen hit.

Homewood Suites i Seaport är bra med . Rask promenad till bryggerier etc.


Canopy är det enda jag inte bott på så det kan jag inte säga något om. Man bygger om där en jäkla massa så trafiken är kaos i det området.

Så summan, BackBay eller Seaport
 

Kimmen00

Medlem
Hittade inget bra Hilton i juli när vi var där pga att poängen var så höga.. Slutade med att jag bokade Holiday Inn Express som hade låga poängpriser..
 

Ricci

Medlem
Tackar för denna tråd.
Blev en snabb bokning i helgen när jag såg att SAS hade öppnat igen basic award till Boston.
Om inte HH är bra vid flygplasten , så lägger jag mina pengar på IC-Boston som vanligt, dock är detta hotell inte superbra, men det är Boston...
 
Toppen