Senaste nytt

Bo på Nordic Choice Hotels till fastpris 699/750 kr - Mecenat Alumni

Tamas

Medlem
Gäller det begränsat antal rum eller så alltid om det finns tillgänglighet? Jag själv kan inte regga så behöver lite underlag för att övertyga frugan :) kanske finns nåt att hitta till sommaren.
 

Protein48

Medlem
Gäller det begränsat antal rum eller så alltid om det finns tillgänglighet? Jag själv kan inte regga så behöver lite underlag för att övertyga frugan :) kanske finns nåt att hitta till sommaren.

"Gäller max 2 vuxna och 1 rum/bokning. Uppvisa att du är verifierad Mecenat alumni. Gäller på ett begränsat antal rum och kan inte kombineras med andra erbjudanden eller rabatter. Frukost är inkluderat i alla rum,bortsett från Comfort Hotel® Xpr-hotell".
 

Hok

Medlem
När jag försöker registrera mig på Rabatter och erbjudanden | Mecenat Alumni så säger den "Vi har inga uppgifter om att du studerar". Måste man ha slutfört examen för att vara värdig ett medlemskort? Registrerad på högskola, tagit lite poäng och levt på CSN-bidrag/lån (för alldeles för länge sedan..) har jag varit men aldrig tagit någon examen.
Jag kunde registrera mig för ett tag sedan och har ingen examen. Senaste kurserna läste jag höstterminen 1994. Men jag var tidigare inskriven på en linje, som det hette då, på teknisk högskola inte bara enstaka kurser.
 
Toppen