Senaste nytt

Öppna BMI konto, få 1000 Avios?

rob74

Medlem
Nu lyckades jag till slut. Man fick gå en, enligt mig, oväntad omväg och klicka på "Combine"-länken på nytt. Varför ska de krångla till saker???
 

Homer

Medlem
Hmmm, f-n också. Dom hade en 18-år gräns. Ingen anslutning av ungarna alltså och poäng till deras BAEC-konton:(

Det står ju

individuals over the age of 18 (unless as part of a Family Membership where there is no age requirement, however if a member is under 18 they must be enrolled by the Head of Account – please see full Family Membership terms and conditions in Diamond Club members area, you must be logged in to your account to view)
 

Dr. Miles

Expert
Det står ju

individuals over the age of 18 (unless as part of a Family Membership where there is no age requirement, however if a member is under 18 they must be enrolled by the Head of Account – please see full Family Membership terms and conditions in Diamond Club members area, you must be logged in to your account to view)
Ja, men med andra ord, kan man inte få 1.000 bonus miles för att öppna barnkonto heller.
 

Homer

Medlem
Ja, men med andra ord, kan man inte få 1.000 bonus miles för att öppna barnkonto heller.

Det står att Head of Family Account kan öppna ett konto åt den som är under 18 och ansluta det till Family Account, är processen för det annorlunda?


Det står även att i Family Account kan ingå inte bara familjermedlemmar utan även
Personal staff (only 2 allowed personal staff per Family Membership)
Alltså Butler, Nanny, personlig assistent, privatchaufför osv. :)
 
För mig står det "1000 Non transferable bonus miles" när jag försöker lägga ihop två BMI konton. Vet ej vad de där milse:en är bra för då?
 

Dr. Miles

Expert
För mig står det "1000 Non transferable bonus miles" när jag försöker lägga ihop två BMI konton. Vet ej vad de där milse:en är bra för då?

Det går inte överföra 1.000 registreringsbonus miles mellan Family membership hos bmi DC.
Jag vet dock ej om det går att konvertera dem till avios.
 
Det går inte överföra 1.000 registreringsbonus miles mellan Family membership hos bmi DC.
Jag vet dock ej om det går att konvertera dem till avios.

Antagligen för att inte alla ska regga 2 butlers, 4 morföräldrar osv. och håva in 1000-tals med extra poäng för att sedan föra över dom till BA :p
 
Toppen