Senaste nytt

Öppna BMI konto, få 1000 Avios?

Homer

Medlem
När IAG köpt BMI är det inte omöjligt att BMI miles konverteras till Avios.
Just nu får man 1000 miles om man öppnar ett Diamond Club konto, har man inget
kan man ju chansa på att öppna ett, man har inget att förlora och
i bästa fall får man 1k Avios i framtiden.


Diamond Club | free flights | Fly bmi
 

Magino

Medlem
Just nu har de även en resa när man köper miles, 20% på köpet mellan 1 feb - 15 mar. Så 24 000 miles (vilket är max köpet per år) kostar endast £255. Tyvärr verkar man inte kunna köpa 24 000 miles och få ytterligare 20% på det.
 

henrik l

Medlem
Skulle BMI-miles bli Avios så är 24 000 miles för 255£ en jäkligt bra kurs som Magino konstaterar. Köper man Avios hos BA är det ett helt annat pris.
 

Dr. Miles

Expert
Just nu har de även en resa när man köper miles, 20% på köpet mellan 1 feb - 15 mar. Så 24 000 miles (vilket är max köpet per år) kostar endast £255. Tyvärr verkar man inte kunna köpa 24 000 miles och få ytterligare 20% på det.

Vid förra liknande kamnajen(20% bonus) kunde man bara köpa upp till 20.000 miles och +4.000 miles som bonus.
 
Vill minnas att jag också skulle få 1000 bonuspoäng när jag öppnade ett konto hos BMI för några veckor sedan men inget har hänt. Kanske måste resa med dom en gång först för de ska kicka in?

Edit: "The 1,000 destinations miles will be added to your Diamond Club account within 28 working days"
 

Ubbe

Medlem
Hur lång tid kan det tänkas att man har på sig?
Om jag köper poäng nu och bokar resan omgående för en resa kring jul, räknas köpet av biljetten nu eller när resan genomförs?
Planerar resa med *A och vill ju inte bli sittande på marken...
 
Toppen