Senaste nytt

Månadsräkningar direkt via kort.

Butiker som accepterar paypal, innebär även att man kan betala med AMEX. Varit lite osäker på om man får poäng för detta, men det verkar vara så. Någon som vet?
 

fcx

Medlem
Nästan värt att skaffa en katt, för att kunna trippeldippa. Eller vad säger ni @fcx @Jonas C ?

Försökte försäkra den här lilla sötnosen på mitt hotellrum, men de försäkrade tydligen inte den här rasen.

DSC_2377.JPG
 
Både Hallon (som nämnts tidigare) och Nextory tar kort och finns i Eurobonusportalen. Poängen man får därifrån är dock ’engångs’ när man signar upp.
Vill man hellre ha poäng löpande så kan man gå via Coop’s medlemssida. Båda erbjuder 5000 startpoäng + poäng varje varje månad.
 

Sir Lemon

Medlem
Lassie, djurförsäkring - funkar med VISA/MC

De ger 1250p via onlineportalen, samt att de nu de nu även med i Eurobonus Everyday med 100p/100kr, man uppger Eurobonusnummret i samband med att man tecknar försäkringen.

350kr i rabatt via Mecenat första året (sedan kan man sänka sin månadskostnad i appen genom att läsa artiklar 10-20kr/mån).

Här kan man alltså trippel-dippa(kreditkortet, onlineportalen och eurobonus everyday) om man har katt eller hund.
Det där ska jag kika på ang min katt. Tack :)
 

infosky

Medlem
Butiker som accepterar paypal, innebär även att man kan betala med AMEX. Varit lite osäker på om man får poäng för detta, men det verkar vara så. Någon som vet?

Tyvärr inte alltid, ibland kommer det upp att handlaren inte accepterar kortet. Samma för Apple Pay på vissa hemsidor som Fjällräven mfl.
 
Toppen