Senaste nytt

Hur tidigt behöver man vara på Arlanda under Covid-19?

Är det inte mest i rusningstid som de stoppar inträde till terminalen om man är där mer än tre timmar innan?

Det var vakter som kollade avgångstiden på allas flighter i tisdags vid kl 13 tiden för att komma in till terminal 5.
Jag tycker det är en förbättring. Fortfarande extremt fullt i stora hallen, men det går att ta sig fram hjälpligt. SAS delen av Terminal 5 var ”nästan” tom i jämförelse.
 
D

Deleted member 4140

Guest
Om du har en flight 08.00 på en lördag, kan du droppa bagaget sent på kvällen dagen innan eller blir det tvärnit?
Frun är gravid och jag vill inte stressa upp henne i onödan.
 

ssh9721

Medlem
Flyger ut i morgon 7.50 med LOT, sedan vidare mot Miami. Åkte ut med tåget vid 16.35, inga problem att komma in i terminal 5 samt checka väskorna redan ikväll. Skönt, spar vi nog en timme i morgon bitti. :cool:
 

jensl

Ny medlem
Kom till Arlanda igår kväll vid 21:00 för att sova på Clarion. Skall flyga till Nice 06:55 med SAS.
Gick till automaten och checkade in samt skrev ut bagtags. Släppte väskan i bagdrop. Var ingen kö till någon av dem. Gick och lade mig. Gick upp 04:20 och ut ur hotellet 04:35. Kom till fasttrack och gick igenom på ca 10 minuter. Så jag kunde sovit i minst en timma till. Sitter på Pontus och dricker te och glor. :)
 
Toppen