Senaste nytt

Hur bokar man en barnmåltid i sas plus intra EU?

FF#1

Medlem
Sas kuber faller inte alltid min kids i smaken, vet att man kan boka barnvänlig kub men hur gör man?

Om man läser på sas sida så finns det flera alternativ men inget av den funkar, skumt?

någon som vet hur den rätta "knycken" ser ut?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

FF#1

Medlem
Tack, tänkte att det skulle gå att boka online som på långdistans men fastnade i en loop på hemsidan.
Ringer i morgon om fixar sådana.
 

Maja

Medlem
Tack, tänkte att det skulle gå att boka online som på långdistans men fastnade i en loop på hemsidan.
Ringer i morgon om fixar sådana.
Hur bokar du barnmat online får långdistans? Har fått ringa/chatta varje gång jag lagt till det.
 

FF#1

Medlem
Nu har jag ringt och bokat, tog en stund innan agenten fattade hur man skulle göra.
Var inte barnmat utan laktosfritt som jag bokade online åt frugan, men det var några år sen och är inte 100% att det ens var sas...:)
Var en rullgardinsmeny där man valde i mellan de olika alternativen vill jag minnas.
 

Maja

Medlem
@FF#1 Någon rullgardinsmeny att välja ifrån kan jag inte minnas att jag sett hos SAS så det var troligen någon annat bolag. Eller så har jag alltid varit blind när jag bokat. :eek::cool:

Skönt att det ordnade sig med maten iaf!
 

Kris

Medlem
@FF#1 Någon rullgardinsmeny att välja ifrån kan jag inte minnas att jag sett hos SAS så det var troligen någon annat bolag. Eller så har jag alltid varit blind när jag bokat. :eek::cool:

Skönt att det ordnade sig med maten iaf!
+1 Rullgardinsfritt de gånger jag bemödat mig beställa barnmat. Ringt/mailat till diamant service och fixat det. Det sagt, rullgardin torde vara en smidig lösning för sas...
 

Agö

Medlem
Gick fint att beställa idag, en halvtimme i telefonkö får man väl ta i nuläget. Bad om kvitto. Fick det och ser på sas.se att bokningen är ändrad - barnens mat är "upgraded". Återstår att se om de faktiskt lastar maten.
 
Toppen