Senaste nytt

Bo på Nordic Choice Hotels till fastpris 699/750 kr - Mecenat Alumni

Råkade på detta erbjudande från Mecenat Alumni, som alla som har studerat på högskola eller universitet kan skaffa.

Fast pris på hotell året ut:
Comfort 699 kr/natt
Quality 750 kr/natt

Max 2 pers. Liknande priser i Danmark, Norge och Finland. Helt avbokningsbart.

Läs mer och skaffa Mecenat Alumni här:
Rabatter och erbjudanden | Mecenat Alumni

Boka på:

Mecenat Alumni

Tycker att detta är ett riktigt bra erbjudande, även om det är lite begränsat. Vissa nätter där priserna i Stockholm/Köpenhamn ligger på över 1000 kr blir detta mycket prisvärt för mig.
 

palmen

Moderator
Råkade på detta erbjudande från Mecenat Alumni, som alla som har studerat på högskola eller universitet kan skaffa.

Fast pris på hotell året ut:
Comfort 699 kr/natt
Quality 750 kr/natt

Max 2 pers. Liknande priser i Danmark, Norge och Finland. Helt avbokningsbart.

Läs mer och skaffa Mecenat Alumni här:
Rabatter och erbjudanden | Mecenat Alumni

Boka på:

Mecenat Alumni

Tycker att detta är ett riktigt bra erbjudande, även om det är lite begränsat. Vissa nätter där priserna i Stockholm/Köpenhamn ligger på över 1000 kr blir detta mycket prisvärt för mig.
Är det pre pay eller flexibelt?
 

GOTBound

Medlem
Råkade på detta erbjudande från Mecenat Alumni, som alla som har studerat på högskola eller universitet kan skaffa.

Fast pris på hotell året ut:
Comfort 699 kr/natt
Quality 750 kr/natt

Max 2 pers. Liknande priser i Danmark, Norge och Finland. Helt avbokningsbart.

Läs mer och skaffa Mecenat Alumni här:
Rabatter och erbjudanden | Mecenat Alumni

Boka på:

Mecenat Alumni

Tycker att detta är ett riktigt bra erbjudande, även om det är lite begränsat. Vissa nätter där priserna i Stockholm/Köpenhamn ligger på över 1000 kr blir detta mycket prisvärt för mig.
Tack för tippset, både ang. NC och även Mecenat Alumni.
OT: Väldigt smidig registrering och verifieringsprocess med Bank-id!
 

hco

Medlem
Toppen! Men -- det är för alumner men står i villkor:

"Detta erbjudande gäller endast för studenter, och var beredd på att kunna uppvisa giltig studentlegitimation vid incheckning. "

Är det jag som är trög eller? Jag är alumn så alltså har jag inget studentleg längre. o_Oo_Oo_O
 
Toppen! Men -- det är för alumner men står i villkor:

"Detta erbjudande gäller endast för studenter, och var beredd på att kunna uppvisa giltig studentlegitimation vid incheckning. "

Är det jag som är trög eller? Jag är alumn så alltså har jag inget studentleg längre. o_Oo_Oo_O
Gissar att det är en kopierad text från "vanliga" mecenat. För det står som villkor på Mecenat Alumni: Gäller endast vid uppvisad "verifierad Mecenat alumn".
 
Toppen