Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Sir Lemon

Medlem
Ibland blir man imponerad, vanligtvis så gnäller vi över att prio boarding inte funkar och personal skiter i det.
Idag såg jag ngt unikt, gaten bredvid min avgång hade boarding. Och madame är helt övertydlig hur det skall funka och vilka som är välkomna. Och det börjar tjuta rött, och folk fattar inte. Hon är först trevlig och när de står kvar och fortsätter så skriker hon högt och tydligt. Lämna kön och ställ dig sist, hon upprepar och äntligen fattar dom. Hon fortsätter på i samma stil.
Sen släpper hon bomben som folk inte räknat med, ni med boarding grupp F ni går sist för jag skall kontrollera ert bagage. Det ingår inget bagage så det kostar pengar... Och hon kontrollerar. :D
Fan det gjorde så gott, alla ggr de skitit i prio boarding nu kom facit på hur det skall gå till
Äntligen! +1 !
 

andreas

Medlem
Ibland blir man imponerad, vanligtvis så gnäller vi över att prio boarding inte funkar och personal skiter i det.
Idag såg jag ngt unikt, gaten bredvid min avgång hade boarding. Och madame är helt övertydlig hur det skall funka och vilka som är välkomna. Och det börjar tjuta rött, och folk fattar inte. Hon är först trevlig och när de står kvar och fortsätter så skriker hon högt och tydligt. Lämna kön och ställ dig sist, hon upprepar och äntligen fattar dom. Hon fortsätter på i samma stil.
Sen släpper hon bomben som folk inte räknat med, ni med boarding grupp F ni går sist för jag skall kontrollera ert bagage. Det ingår inget bagage så det kostar pengar... Och hon kontrollerar. :D
Fan det gjorde så gott, alla ggr de skitit i prio boarding nu kom facit på hur det skall gå till

Du får skicka in ett beröm till aktuell medarbetare så detta beteende förstärks!:):)
 

pswe

Medlem
Ibland blir man imponerad, vanligtvis så gnäller vi över att prio boarding inte funkar och personal skiter i det.
Idag såg jag ngt unikt, gaten bredvid min avgång hade boarding. Och madame är helt övertydlig hur det skall funka och vilka som är välkomna. Och det börjar tjuta rött, och folk fattar inte. Hon är först trevlig och när de står kvar och fortsätter så skriker hon högt och tydligt. Lämna kön och ställ dig sist, hon upprepar och äntligen fattar dom. Hon fortsätter på i samma stil.
Sen släpper hon bomben som folk inte räknat med, ni med boarding grupp F ni går sist för jag skall kontrollera ert bagage. Det ingår inget bagage så det kostar pengar... Och hon kontrollerar. :D
Fan det gjorde så gott, alla ggr de skitit i prio boarding nu kom facit på hur det skall gå till
Fantastiskt! Vilken flygplats?
 

jonten

Medlem
Gav ett guldkort till en kompis när hon skulle till USA nu i veckan, Justin Bieber var målet. Men han blev sjuk och resan lite annorlunda....

Hon hade sjutton frågor kring lounge, FT och gäst. Jag svarade och off åkte dom...
Sen väl hem ifrån NY ikväll så var det ju också massa frågor, de kom in l LH loungen och började pimpla lite bubbel, de hade blivit omplacerad i planet. Typ 37B och 37E. Och tokfullt plan De ringde lite småsura och svor. Vid boarding så lyste det rött och tagna åt sidan, skit nervösa frågade de vad som var problemet. Nya platser sa dom... And dont be afraid, this is good for you.
Två nya BP i plus, hon ringer och är skit nöjd och detta gjorde typ deras resa. Skoj att SAS uppgraderar även EBG.

Hon kommer ha problem att resa när EBG går ut...
 

mha321

Medlem
Vad är det som händer?

Strax före lunch idag skickade jag in ett claim på en flight som blev inställd och ombokad till tidigare avgång i förra veckan.

58 minuter senare hade jag en SAS voucher på dubbla halva beloppet (halva för att de löste ombokningen inom bra tid, dubbelt för att det var voucher).

58 minuter. Inte dagar.
 
Toppen