Senaste nytt

Hotel med mycket bra pool i Bangkok

jerixon

Medlem
Finns (eller varje fall fanns) en terrass med solstolar på andra sidan. Bara gå runt borta bid baren vid poolen så har man sol hela dagen.
Blir lite längre att gå när man ska svalka sig, men vill man jobba bränna kan det ju vara värt det.

Är där nu, poolen får mer än väl godkänt. Inte så många soltimmar dock pga omkringliggande byggnader, om det är viktigt.
 

TP12

Medlem
Finns (eller varje fall fanns) en terrass med solstolar på andra sidan. Bara gå runt borta bid baren vid poolen så har man sol hela dagen.
Blir lite längre att gå när man ska svalka sig, men vill man jobba bränna kan det ju vara värt det.
Kan bekräfta att detta finns kvar, dock inga solstolar där men om man frågade så löste de det.
 

Rickard_O

Medlem
Tyckte poolen på Hilton Millennium var helt ok, trevligt med utsikten mot floden!
IMG_1936.jpg

Personligen tyckte jag Conrad's lilla oas va ganska lugnt och skönt, kändes inte att man va mitt i stan!
Enda nackdelen är ju att det saknar sol på stora delar av området
IMG_2030.jpg
 

JacobGBG

Medlem
Anantara Riverside hade waterpark tema när det var en Marriott, osäker om de kört på det efter management bytet.
 

jerixon

Medlem
Det stora problemet på Millenium när jag var där kan ma säga var det extremt kalla vattnet i poolen.
Det var så kallt så att inte ens barnen badade när vi var där o_O

Conrad hade helt omvänt problem. Svalkade ingenting i poolen.

Tyckte poolen på Hilton Millennium var helt ok, trevligt med utsikten mot floden!
Visa bifogad bild 128615

Personligen tyckte jag Conrad's lilla oas va ganska lugnt och skönt, kändes inte att man va mitt i stan!
Enda nackdelen är ju att det saknar sol på stora delar av området
Visa bifogad bild 128616
 

RobHK

Medlem
Passar inte budgeten men för någon annan som letar bra poolhäng så tycker jag Kempinski är riktigt trevligt. Rätt många soltimmar om man byter stol några gånger, väldigt lungt då hotellet omringar poolen så man kommer bort ifrån staden och hänger i en liten oas där.

exterior.jpg

exterior.jpg
 
Toppen