Senaste nytt

Nordic Choice Hotels Friends & Family-kampanj 2022

rsimon

Medlem
Förra hade koden FF0107 som gick att boka på nch appen, finns det kod me denna nyaste kampanj?

Jag kunde nämligen inte boka med länken Aviapolis Helsinki som gick att boka förra gången

11800

Edit: Bokade på GLO med denna i förmiddags.
 
Last edited:

intuition

Medlem
Aviapolis är kanske inte med i kampanjen ( Clarion är ju inte del av Nordic hotels & resorts).
På Klaus K fungerar koden även på höga rumskategorier. 156€ för Sky Balcony och 299 för sviterna är inte illa. Atelier på St George för 294 är absolut inte fel heller, men det är alltid tråkigt att St George och Kämp inte accepterar koden på de riktigt dyra rummen.

Hmm, kanske dags att försöka åka till Helsingfors igen...
 

FFlash

Medlem
Aviapolis är kanske inte med i kampanjen ( Clarion är ju inte del av Nordic hotels & resorts).
På Klaus K fungerar koden även på höga rumskategorier. 156€ för Sky Balcony och 299 för sviterna är inte illa. Atelier på St George för 294 är absolut inte fel heller, men det är alltid tråkigt att St George och Kämp inte accepterar koden på de riktigt dyra rummen.

Hmm, kanske dags att försöka åka till Helsingfors igen...

Måste vara den orsaken. Det är dessutom en förvirrande pusselbitgame i Hfors brand/kedje/operatör/loyalty/olika avtal de har, LoyaltyLobby skrev nyss om detta :D
 
‘We are family’, is not only a great song by iconic artist Sister Sledge, it’s also how we feel about our most loyal guests and returning customers. And just for that reason, we’ve opened up our most top-tier discount for you, our friends & family. The friends & family discount goes as high as 40% and includes breakfast, valid on all our units listed below.

Jaha. Gäller det mig då som returning, loyal guest? Eller gäller det inte mig pga inte friend och inte family?
 
Toppen