Senaste nytt

Möjligt att boka Star Alliance awards på SAS.se igen! 2021-12-16

hendberg

Medlem
Bokningsavgift via telefon, 450 kr per person
Trist att man åker på den, då de inte kan boka hela vägen i många fall. Jag la en bokning idag till MEX och hemsidan hittar inte sista benet till SJO (Costa Rica) men den syns om man söker enbart MEX-SJO. Jag kollade flera andra varianter och det var samma sak där, så det är mycket som saknas särskilt när det gäller bokningar med lite flera ben. Skulle gladeligen slippa ringa.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

inka

Medlem
Någon som har lyckats boka Thai Airways long haul business class mer än 89 dagar ut på hemsidan? Det dyker upp flighter i alla fall, men har inte testat att gå vidare till bokning.
Ja såg att det låg businessplatser Thai långt fram i tiden, är sugen på att boka men känns ju som man inte vågar med risk för avbokning....
 

Krulltott

Ny medlem
Bokade just ARN-ICN med Turkish i september (med 2-4-1) och allt fungerade genom betalning (med verifiering av AMEX-kortet) till sista steget där allt bombade med "Yada yada, inte tillgängligt". Loggade ut och in igen för att göra ett nytt försökt men ser att bokningen ligger så fint under "Mina bokningar". Någon som har koll på om det betyder att det lyckats? Blippade aldrig till i min telefon att något dragits från kortet..
 

palmen

Moderator
Bokade just ARN-ICN med Turkish i september (med 2-4-1) och allt fungerade genom betalning (med verifiering av AMEX-kortet) till sista steget där allt bombade med "Yada yada, inte tillgängligt". Loggade ut och in igen för att göra ett nytt försökt men ser att bokningen ligger så fint under "Mina bokningar". Någon som har koll på om det betyder att det lyckats? Blippade aldrig till i min telefon att något dragits från kortet..
Troligtvis har det hängt sig, ring sas och fråga. Om inte betalningen kommer in kommer de avbokas inom 1-2 dagar.
 
Toppen