Senaste nytt

SAS Airbus 321LR - samlingstråd

KalleSus

Medlem
Jag tolkar Canceled flights | SAS som att SK0927 (CPH->BOS) i alla fall är inställd nästa torsdag (2/9)? Men det kanske är för att SK0928 (i andra riktningen) är inställd dagen innan?

Det går i alla fall fortfarande att boka SK0927 (CPH->BOS) den 1/9, så kanske bara reducerad turtäthet (än så länge). Turtätheten verkar gå att se på SK927 schedule. (SAS flight: Copenhagen -> Boston)
Det är troligen av personalskäl. Ingen besättning har flugits till Boston i förväg för att kunna flyga hem premiärturen den 1 september.
 
Ferry flight från Arlanda just nu till Köpenhamn.
upload_2021-8-27_10-40-2.png
 

Senator

Moderator
Fantastiskt att inga bilder på nya kabinen läckt ut.

Det är för att SAS inte själva vet. Fick ett specialerbjudande som Pakistan International Airlines (PIA), Iran Air eller Air Koryo hade tackat nej till, så det kom billigt. Ursprungligen anpassat för retro-fit A300-600. CRT i taket där filmduken inte funkar. Hela retro-paketet innehåller askfat i varje stol också. Kommer bli kanoners! :p
 
Fantastiskt att inga bilder på nya kabinen läckt ut.
Har sett bilder, så det har läckt men inte speciellt långt ut från det interna systemet! Har även några få bilder men jag håller mig ifrån att posta bilderna här tills de släpps i mer publika kanaler av SAS själva, eller att någon annan läcker ut bilderna först :)

Men ett tips är att kolla lite på Jetblues "Mint Class" (orginal och inte den nya) så får ni en bra riktlinje hur det kommer se ut, med lite andra färger.
 

Canadien

Medlem
Det är för att SAS inte själva vet. Fick ett specialerbjudande som Pakistan International Airlines (PIA), Iran Air eller Air Koryo hade tackat nej till, så det kom billigt. Ursprungligen anpassat för retro-fit A300-600. CRT i taket där filmduken inte funkar. Hela retro-paketet innehåller askfat i varje stol också. Kommer bli kanoners! :p
Menykorten inetsade i stolsryggarna så bara Koryo "burgers" kommer serveras
 
Toppen