Senaste nytt

Singapore Airlines börjar flyga Taipei-Los Angeles som 5th freedom

nissefalk

Medlem
Kul, har en bokning i Februari Bangkok-Taipei-LA med EVA skulle gärna bytt TPE-LAX till SQ efter att just ha provat SQ Köpenhamn-Rom som ju kändes lite kort för att känna av vilken service de egentligen tillhandahåller.
 

pqvst

Medlem
Intressant! Dock verkar flighten bara finnas fram till slutet av oktober, iaf enligt Google Flights. Så det kanske bara är något temporärt?

upload_2021-8-25_9-0-24.png
 

011430121

Medlem
Kul, har en bokning i Februari Bangkok-Taipei-LA med EVA skulle gärna bytt TPE-LAX till SQ efter att just ha provat SQ Köpenhamn-Rom som ju kändes lite kort för att känna av vilken service de egentligen tillhandahåller.
Jag skulle aldrig byta en EVA AIR bokning, SQ är inget dåligt bolag tvärtemot mycket bra men enligt mig är EVA AIR snäppet bättre, när det gäller ombord servicen mat utbudet, när det gäller drycker utöver C... C... Zero som är exakt lika hos bolagen är mina kunskaper inget att till sig.
 

Brandten

Medlem
Jag skulle aldrig byta en EVA AIR bokning, SQ är inget dåligt bolag tvärtemot mycket bra men enligt mig är EVA AIR snäppet bättre, när det gäller ombord servicen mat utbudet, när det gäller drycker utöver C... C... Zero som är exakt lika hos bolagen är mina kunskaper inget att till sig.
Ja EVA Air (BR) var otroligt bra och känns på något vis mer svårtillgängligt som awardresa än Singapore Airlines (SQ) så den skulle jag också behålla.

Ps: Observera mina förkortningar OCH fulla namn i utbildningssyfte till nykomna på forumet
 
Toppen