Jag blir uppriktigt sagt ledsen, när SAS behandlar sina kunder på detta sett.
Jag har de senaste året haft upp till 25 flygningar som har blivit ombokad till 737-700.
Har vid två tillfällen ringt kundtjänst om önskan om att bli ombokad till avgångar som jag har kunnat accepterat att åka med, men fått svar att vi kan inte göra något för att avgången har ställts in, inställningarna har kommit 20-15 dagar innan avgångarna.
Se #258 där har SAS ändrat avgångarna, SK numret och ändrat flygplanstyp till CRJ900 den avgång som vi är bokad på finns inte i SAS tidtabell men i mina bokningar står den kvar och flygplanstypen är 737-700, med den erfarenheten av flygplansändring till 737-700 kan jag garantera att den avgången inte kommer att flyg
Har bara engång förstått att en 737-700 ändrades åter till A320 och det var
@Cristoffer Cedergren som hade en resa till Östersund.
Med det svar som
@Cristoffer Cedergren har fått så tror jag inte att "Guldsupporten" har en aning om detta, och att vi passagerare blir rent ut sagt förban… när vi inte ens får korrekt svar.
Fick en fråga från en kollega om de skulle flyg SAS eller Lufthansa i juni, jag föreslog Lufthansa med de trix SAS gör och inte informerar passagerna korrekt.
Vist andra bolag ställer in flygningar, men de återkommer i tid och ger alternativa avgångar.
Jag trodde aldrig att jag skulle kritisera SAS öppet!