Senaste nytt

Black Friday 2020

sas.se

Just nu hittar du Black Friday-priser på utvalda destinationer i Skandinavien och Europa. Boka senast 30 november.

Reseperiod:

Skandinavien: 17/12 2020–31/8 2021, Europa: 1/2 2021–31/8 2021
Kollade lite och hitta ganska bra priser i SAS Plus ut i Europa till sommaren, tex Neapel 2600 kr, Rom 2700 kr t&r. Ger ju hyfsat med EB.

Känns dock osäkert att boka nånting nu. SAS erbjuder ju "flexibilitet" men det jag saknar är en säkerhet att flygningarna verkligen blir av, åtminstone samma vecka.
 

folo

Medlem
En SAS inrikesflygning i ekonomi som gick på 2500 T/R här om dagen går nu på 1100 T/R i deras Black Friday-kampanj, rätt bra rabatt!

Noterar dock att det är Go Smart (ej Go Light) med 23kg bagage, men ändå bara 100p intjäning per leg (bokningsklass O). Inte sett detta tidigare, ny försämring?
 

GOTBound

Medlem
Air Malta [observera deras stavning av flexibility ;)]

jDDOf8_ll_AZkq3jV0ok8UqBe0oBQofx4rCSedypHnENIhqc_0aTxfIi-nELROos5X6ml2T6VKzCSBWafdDLnHBKJFTzWdnx3gZCJ6UOEICo444=s0-d-e1-ft

THE ONLY BLACK FRIDAY DEAL YOU NEED! *
60% off Go Safe this Black Friday on all our route network!

Dear GOTBound,

This Black Friday, when people go crazy buying ‘stuff’, we’re giving you the opportunity to instead, enjoy a travel experience again!

Black Friday is not normal this year! Lock down will eventually end and there is no place like Malta for a post covid get away! We are offering full flexibilty to book now and change to travel when you’re comfortable.

That is why we are offering a 60% off our Go Safe Fare.

Travel Period up until the end September 2021
BOOK NOW
 

Mikeswe

Medlem
Som Lifemiles medlem såg jag precis (tror inte jag fått någon mail om det) att Lifemiles har en 3x1 deal också .. med 3x1 blir det 90.000 LM för 990 USD .. med dagens växelkurs på SEK 8,53 per dollar så borde det bli c:a 9.4 Öre per LM ? ..


upload_2020-11-26_16-21-55.png
 
Toppen