Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Gus

Medlem
Jag planerar en resa till Australien/Söderhavet november 2019, tre personer. Jag har gått in på Star Alliance route map Star Alliance Map och kollat vilka ställen som Star Alliance flyger till i Söderhavet. När jag kollar tillgänglighet på United under hela 2018 och 2019 så verkar det finnas platser för tre personer till i alla fall Samoa (APW) men på Eurobonus eget sökverktyg finns det inget. Till Fiji verkar det bara finnas 1 plats till Eurobonus året runt. Tahiti (PPT) har platser för tre personer men frågan är om man har råd att leva där?

Min fråga: Finns det något resmål i Söderhavet som släpper tre platser till Eurobonus? Förra året besökte vi Cook-öarna och det gillade vi skarpt! Vi lyckades dock inte hitta några bonusbiljetter dit utan fick köpa biljetter från Auckland.
 

Canadien

Medlem
Finns det något resmål i Söderhavet som släpper tre platser till Eurobonus
De enda bolag jag sett som regelbundet släppt 3 eller fler platser (Business) till EB i regionen är
Singapore Airlines till t ex Sydney Melbourne Brisbane och ibland Auckland (plus givetvis inom Sydostasien)
Air NZ enstaka sträckor mellan AU-NZ
Air China Auckland

Så jag skulle nog räkna med att bara hitta flyg till Auckland för poäng och sedan köpa anslutningen för cash.

Var Tahiti som du hittade med United eller Air NZ?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen